Mamaia are un logo nou, după două încercări ratate şi un lung şir de scandaluri. Numele staţiunii este format din litere colorate şi un semn de exclamare şi vrea să transmită ideea de vacanţe fresh şi o explozie de distracţie.

Câştigătorul este un designer grafician din Târgu Mureş care are o experienţă de 20 de ani în domeniu. Şapte culori, îndrăzneţe şi vii, silabe aşezate unele peste celelalte şi litera “I” transformată în semnul exclamării sunt ideile artistului de 49 de ani. Artistul din Târgu Mureş a câştigat o dată cu acest concurs şi premiul cel mare de 26.000 de lei.

Andrei Pașa şi-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă. Majoritatea proiectelor în care a fost implicat sunt în domeniul brandingului și identității vizuale, cu obișnuitele declinări în diverse medii – web, print sau social media. Este interesat de tot ce ține de vizual, fotograf pasionat de digital, călător curios cu fiecare ocazie și ciclist de weekend.

A fost un concurs cu foarte multe tensiuni şi presiuni. În luna februarie, votul publicului pentru cele 11 semifinaliste a fost anulat şi asta pentru că organizatorii au ajuns la concluzia că logo-urile sunt slabe şi ar trebui mai multă creativitate.

În vara anului trecut logo-ul staţiunii Mamaia a fost complet retras şi asta pentru că, deşi oficial costa 16.000 de euro, s-a demonstrat faptul că această siglă putea fi descărcată de pe site-urile de specialitate cu mai puţin de 20 de euro. Mai mult, semâna izbitor de mult cu sigla şi logo-ul unei alte staţiuni.

Foto: constantabusiness.ro (colaj)