Hidroelectrica S.A. nu va putea emite facturi nici în perioada următoare diupă ce anunțase că întrerupe procesul de emitere a facturilor între 27 octombrie 2022 – 17 noiembrie 2022 pentru ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date, care vor întrerupe temporar procesul de facturare.

Cea mai profitabilă companie de electricitate din România anunță că această operațiune nu a putut fi finalizată, iar noul termen este de 1 decembrie 2022.

Anunțul Hidroelectrica
„Având în vedere complexitatea operaţiunilor de implementare a noilor softuri de lucru şi migrarea bazelor de date, vă informăm că suntem nevoiţi să prelungim termenul comunicat anterior pentru reluarea procesului de facturare, operarea solicitărilor de intervenţie asupra datelor (rectificare, actualizare, ştergere, portabilitate, restricţionare în ceea ce priveşte prelucrarea etc.), precum şi de soluţionare a cererilor înregistrate în această perioadă.

Accesul la date, inclusiv documente contractuale, este permis şi vă pot fi oferite informaţii cu privire la acestea şi/sau pune la dispoziţia dumneavoastră.

Termenul estimat pentru reluarea activităților este 01.12.2022”, se arată într-o informare transmisă clienților.

Foto: caracter informativ