De marți, 29 martie, programul pentru deservirea publicului la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureș a fost extins, a anunțat Claudia Trif, director executiv al Serviciului.

Astfel, programul este următorul: 8.30-15.00 (luni și miercuri), 8.30-18.30 (marți și joi), 8.30-12.00 (vineri). Preluarea documentelor se face în baza programării online prealabilă, accesând site-ul www.tirgumures.ro sau apelând nr de telefon 0265 250 391.

Măsura extinderii programului de lucru cu publicul a fost luată din cauza numărului mare de cărți de identitate expirate și ca urmare a încetării stării de alertă, fapt care face ca actele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită să expire după o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări (adică în luna mai 2022).

Directorul executiv al Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureș a informat că eliberarea actului de identitate se face în maximum 2 zile lucrătoare (excepție făcând cazurile care necesită verificări suplimentare), prin intermediul ghișeului de informații și eliberări acte, conform următorului program: luni, miercuri și vineri între 8.30-16.30, marți și joi între 8.30-18.30 (cetățenii sunt informați despre aceasta prin mesaje SMS, la numerele de telefon furnizate la depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate).

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265.250.391.

MS / Foto: caracter informativ