În urmă cu doar 3 zile, a fost lansată o altă campanie mincinoasă a primarului municipiului Târgu Mureș, Soos Zoltan, prin care promitea târgumureșenilor că “în termen de 24 de ore de la începerea acțiunii de frezare, porțiunea aflată în lucru să fie reasfaltată“.

În realitate însă, campania intitulată pompos “De la frezare până la asfaltare = 24 de ore” se dovedește a fi “De la asfaltare până la nisip = 24 de ore”. Un exemplu concret și real, spre deosebire de campania lui mincinoasă, este cel din Piața Mărăști (vezi foto) unde, o groapă “asfaltată” în urmă cu nici 24 de ore este deja sub formă de nisip, urmând ca în următoarele ore să devină la loc groapă neasfaltată.

Așadar, pe lângă costurile plătite de la buget, conform contractului încheiat cu societatea care se ocupă de frezarea și plombarea gropilor din Târgu Mureș, mai avem și costurile privind campania mincinoasă promovată intens pe toate canalele publice și personale, cum altfel decât cu ajutorul grupării de consilieri personali care sunt remunerați cu peste o sută de mii de euro anual.

Iată câteva imagini, mai mult decât elocvente, cu groapa la care facem referire…

Totodată, vă prezentăm și una dintre postările privind campania mincinoasă lansată de primar…

MS / Foto cop: colaj caracter informativ