Dacă înainte de coronavirus prea puțini își doreau să le fie aduse la ușă cumpărăturile, numărul lor a crescut în ultimele luni cu 400%. Se cumpără mai multe cărți pentru că ieșim prea puțin afară, mai multe articole sportive pentru că evităm sălile de sport și mai multe jucării pentru a nu ne lasă prea mult copii la televizor ori tabletă. Iar plata cu cardul a devinit o obișnuință.

O platformă online are parteneriate cu două supermarketuri și 150 de magazine. Are 3.000 de curieri doar în Capitală și 5.000 în toată țara. Tot mai mulți oameni evită centrele comerciale și își doresc cumpărăturile la ușă.

Produsele alimentare au avut cea mai mare creștere în vânzările online. La nivel mondial, potrivit unei cercetări realizate în 40 de țări, creșterea a ajuns la 400%. Creșteri semnificative a înregistrat și categoria fitness și sport – 250% în luna iunie, pentru că oamenii vor să facă exerciții acasă.

Se cumpără și tot mai multe cărți. Sunt ideale pentru petrecut timpul în liniște, când luăm o pauza de la televizor ori internet.

Iar decizia de cumpărare nu mai este luată atât de ușor. Clienții sunt mai chibzuiți.

În plus, cumpărăturile plătite cu cardul sunt din ce în ce mai des întâlnite. Numai de Black Friday, de pildă, jumătate dintre acestea au fost plătite cu cardul bancar, în timp ce anul trecut procentul nu a depășit 30%.

Sursa: stirileprotv.ro / Foto: caracter informativ