Testarea produselor în supermarketuri nu mai este posibilă, din cauza restricţiilor impuse de pandemie, iar promoterii au dispărut. Aşa că unor antreprenori le-a venit ideea de a oferi, cu ajutorul unei aplicații de mobil, produse gratuite, pentru testare.

Clienții trebuie să-și ridice mostrele de la automatele care au fost amplasate în mall-uri şi apoi să-și spună părerea despre produse. Iar în aparate sunt disponibile alte produse în fiecare săptămână.

Și în ceea ce privește cosmeticele situația este asemănătoare. Pentru că este interzis să atingem testerele, unele brand-uri le trimit clienților mostre acasă, gratuit.

Conceptul este nou, spun cei care îl promovează şi care doresc să acopere golul care s-a creat între producători şi consumatori, din cauza pandemiei. Dacă înainte în supermarketuri zeci de promoteri ne îmbiau să degustăm tot felul de produse, acum aceste imagini sunt deja amintire.

De acum, însă, putem primi mostre de la aceste automate.

Produsul din aparat se va schimba în fiecare săptămână. În aceste zile, puteţi încerca o conservă de pate vegetal. Săptămâna viitoare va fi disponibil un deodorant, iar peste două săptămâni o napolitană creată de un cunoscut brand de ciocolată.

Pentru a intra în posesia unui produs care este disponibil pentru testare, trebuie să vă descarcaţi pe telefon aplicaţia, vă creaţi un cont, iar în aplicaţie introduceţi codul de pe automat. Nu va rămâne apoi decât să vă ridicaţi produsul.

Cum nici cosmeticele nu se mai pot testa în magazinele de profil, marile brand-uri au început să-şi promoveze noile produse trimiţând mostre clienţilor direct acasă – gratuit, în multe dintre cazuri.

Noul concept este la început de drum, iar deocamdată au fost amplasate doar trei automate de sampling, în tot atâtea mari centre comerciale din Bucureşti. Reprezentanţii companiei sunt însă optimişti, şi spun că se vor extinde în toată ţara.

Sursa: protv.ro