Coreea de Sud a relaxat din nou restricțiile impuse de pandemie și a introdus proceduri pentru clienții restaurantelor și cafenelelor. Mesele sunt distanțate, iar clienții au acces doar cu mască și interacționează cu roboți-osptar. Servirea a fost adaptată noii realități astfel încât contactul cu personalul restaurantului să fie limitat la maximum.

Clienții comandă la un chioșc digital din restaurant, comanda ajunge în bucătărie direct la robotul bucătar, aflat în prima linie.

Unitatea automată de gătit primeşte comanda clientului, automat, şi încălzeşte chiflele şi produsele. Sortează ingredientele gătite şi le trimite personalului, care le combină într-un hamburger, le împachetează şi le predă robotului care serveşte.

Roboții sunt programați să ajungă la clienți într-un timp foarte scurt și să evite obstacolele.

Copiii par încântați de interacțiunea cu roboții-ospătar, iar pentru părinți, a lua masa în oraș a căpătat o altă semnificație.

MS / Foto: caracter informativ