Începând din 25 iunie, locuitorii din Târgu Mureș își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță la primul hipermarket Carrefour din județ, deschis în Shopping City Târgu Mureș, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 242. Este al 38-lea hipermarket Carrefour pe piața românească, care mărește astfel rețeaua națională de magazine Carrefour la 361 de unități.

Te așteptăm într-un spațiu creat să se potrivească stilului tău de viață, care îți oferă o experiență de cumpărare interconectată și sigură prin opțiunile offline și online care aduc mai aproape de tine o întreagă comunitate de producători locali și naționali, în care noi ne-am pus toată încrederea. Accesează întreaga noastră gamă de produse și promoțiile disponibile în magazinul fizic și de la distanță prin aplicația Carrefour, prin carrefour.ro și BRINGO (gratuit în App Store și Google Play). Apoi, alege cum preferi să îți primești cumpărăturile, direct la tine acasă sau gata pregătite în magazin, cu opțiunea Click & Collect. Odată aflat în magazin, aplicația Carrefour și casele Self Service te vor ajuta să transformi sesiunea de cumpărături într-una rapidă și ușoară.

„Prin acest hipermarket, și alături de supermarketul Carrefour deschis recent în Târgu Mureș, dar și de serviciile unice de online shopping, construim o destinație de cumpărături pe care târgumureșenii o pot accesa de oriunde ca să își aleagă din cele peste 40.000 de produse.” a declarat Adrian Irimia, Director hipermarket Carrefour Târgu Mureș.

În noul hipermarket Carrefour găsești o selecție extinsă de gusturi locale, sute de articole din universul casei, ustensile, electrocasnice sau noile colecții TEX. De asemenea, la Târgu Mureș aducem și programul național Deschidem Vinul Românesc, dezvoltat pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinurile din acest program le găsești în noul WineSquare, cum ar fi sortimente de la Crama Valea Ascunsă (vin de Teaca), Crama Villa Vinèa și, în curând, de la Domeniul Ciumbrud și Crama Lechburg – produse în regiunea Transilvania, etichete exclusive Carrefour și vinuri premium.

Special pentru cei mici, Carrefour aduce Roli-Poli, prima stație de colectare selectivă destinată copiilor, un spațiu de învățare a unor comportamente responsabile cu privire la protecția naturii și a sănătății. Pe aceeași direcție sustenabilă, Carrefour oferă la schimb 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, sau 2 litri de ulei proaspăt pentru 5 litri de ulei folosit.

Pentru a completa rețeaua de formate din care îti poti face cumpărăturile în siguranță, Carrefour a inaugurat în oraș și un nou supermarket (strada Voinicenilor nr.52), deschis de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00 și duminica între 08:00 și 21:00. Magazinul dispune doar de case de marcat self service, la care îți poți scana produsele singur și poți plăti cu cardul.

Caracteristicile noului hipermarket Carrefour Târgu Mureș sunt: 40.000 de produse la prețuri accesibile; suprafață de vânzare de 7500 mp; 1540 de locuri de parcare gratuite; 230 de angajați; 19 case de marcat (dintre ele 12 case rapide “Self Service”); WI-FI gratuit; program luni – duminică 07:30 – 22:00 ; tel: 0374 505 200

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 361 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour & Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click & Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 29 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orașe pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine. 

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

Despre Shopping City Târgu-Mureș:

Shopping City Târgu Mureș, cu deschiderea oficială pe 16 iulie 2020, reprezintă cel mai important proiect inaugurat anul acesta în zona Transilvaniei: 40.000 de mp de retail, 113 magazine, un etaj întreg dedicat petrecerii timpului liber și o terasă exterioară de 3.000 de mp. Noul centru comercial din oraș propune o experiență unică de cumpărături și de petrecere a timpului liber, aducând elemente inovatoare și sustenabile de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine. Totodată, centrul comercial include un hipermarket, un cinematograf și o zonă cu restaurante, Food Garden, cu o ofertă extinsă de bucătării autohtone și internaționale.

Shopping City Târgu Mureș a luat toate măsurile de siguranță și distanțare socială: s-au instalat totemuri cu dezinfectant, centrul comercial este aerisit periodic, în mod natural, au fost plasate benzi de distanțare socială în zonele unde se creează aglomerație și autocolante cu proprietăți de auto curățare în zonele frecvent atinse. În plus, traficul poate fi controlat respectând recomandările autorităților și este urmărită obligativitatea purtării măștii de protecție de către toți angajații și clienții, s-au implementat măsuri pentru verificarea temperaturii și este asigurată distanțarea socială de minimum 2 metri, pentru un shopping responsabil și în siguranță.