După mulți ani de tergiversări, în 2021 ar trebui să circulăm pe lotul 1 al Autostrăzii A3, cuprins între localitățile Târgu Mureș și Ungheni, a anunțat astăzi premierul, la semnarea contractului de construcție care a avut loc la Tîrgu Mureș, o altă deplasare de tip “tăiere de panglică” inutilă, ce nu necesita deplasarea atâtor oficiali, procedura de semnare aparținând CNAIR.

Vorbim de un ciot de autostradă, tronsonul are doar puţin peste 9 kilometri – autostradă şi drumuri de acces – şi va face legătura între Aeroportul Internațional ”Transilvania” și sud-vestul municipiului Târgu Mureș.

Conform contractului, termenul de execuție este de 18 luni. Lucrările încep la 4 ani de la câștigarea licitației, timp în care au fost soluționate diferite contestații. Valoarea contractului este de 192 milioane lei. Important de precizat că, dacă luăm în calcul cele două ierni din perioada propusă pentru execuție, s-ar putea ca cel mai repede să circulăm doar în 2022, cel mai realistic în 2023, conform unor persoane avizate.

Așadar, pentru asta s-au deplasat la Târgu Mureș premierul Ludovic Orban, împreună cu alți trei miniștri: cel al Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Lucian Nicolae Bode, ministrul Economiei, Energiei şi Mediului de afaceri, Virgil-Daniel Popescu și ministrul Apărării Naționale, Ionel Nicolae Ciucă. Toți veniți doar pentru poze, contractul fiind semnat de Mariana Ioniță, director general CNAIR și de Heimo Oberwinkler, director general al firmei Strabag SRL, executantul lucrării. Ce să mai zicem, toți “mari liberali” care se gândesc mult la “eficiență”.

Și pentru ca lista “tăitorilor de panglică” să fie completă s-au mai alăturat și cei din Mureș, neratând șansa unor poze electorale. Nu-i mai amintim, îi regăsiți în pozele de mai jos sau la fiecare dintre ei pe paginile proprii, cu siguranță.

MS / Foto: caracter info