Operatorul aerian Wizz Air a anunţat, conform unui comunicat, că începând cu 1 mai va introduce măsuri adiţionale de igienă pentru a asigura sănătatea şi binele clienţilor şi echipajelor.

Ca parte a măsurilor de protecţie a sănătăţii clienţilor şi a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in şi să efectueze orice achiziţii de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacţiunea neesenţială la aeroport. Utilizarea punctelor autonome de predare a bagajelor – acolo unde sunt disponibile – şi verificarea rapidă de securitate pe aeroporturi sunt recomandate cu tărie de către compania aeriană pentru a creşte şi mai mult distanţarea fizică în etapa premergătoare îmbarcării. În încercarea de a limita răspândirea posibilelor infecţii, pasagerii sunt rugaţi să adopte noile reguli de distanţare fizică atât în timpul îmbarcării, cât şi al debarcării.

De asemenea, echipajul, precum şi pasagerii vor avea obligaţia să poarte măşti pe tot parcursul zborului. Echipajul de cabină va distribui şerveţele de igienizare fiecărui pasager, în timp ce eliminarea revistelor de la bord şi încurajarea plăţii cu mijloace contactless în timpul cumpărăturilor la bord sunt măsuri introduse pentru minimizarea contactului fizic. Pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanţarea locurilor între pasageri.

Wizz Air a anunţat că va continua programul său de curăţenie zilnic strict pentru toată flota în exploatare, toate aeronavele fiind dezinfectate peste noapte, în conformitate cu instrucţiunile oficiale.

MS / foto: caracter info