În contextul crizei umanitare complexe, cauzate de pandemia COVID 19, Fundația Transilvană Alpha vine în sprijinul comunității mureșene printr-un nou proiect: Serviciul de Telefonie pentru Asistență Socială, Consiliere si Monitorizare, al FTA.

Serviciul permite o comunicare bidirectionala: pasivă, asteptind apelurile dvs., sau activă cu apelarea în mod periodic a persoanelor solicitante de asistență repetitivă, respectiv pe beneficiarii curenti ai organizatiei noastre, izolați la domiciliu în scop protectiv.

Obiectivul este de a putea facilita oferirea de servicii de asistență socială (ex. hrană caldă livrată la domiciliu sau comandata si ridicata la ghiseu, pentru persoane aflate în situații de risc, aprovizionare pentru varstnici, asigurare procurare medicatie, ajutor menaj de mare necesitate, transport persoane cu dizabilități, etc.), respectiv consiliere psihologica si monitorizare pentru persoanele cu, sau la risc de tulburări psihice generate de panică, izolare, singuratate, menținerea unor programe de recuperare și educaționale folosind tehnologie de comunicare online, audio-video, etc.

Serviciul este susținut de o echipă de specialiști: psihologi, asistenți sociali și voluntari cu pregătire în comunicare sau domenii profesionale umaniste ori pedagogie.

Așteptăm cu drag noi oferte de voluntariat.

Apelăm la sprijinul sponsorilor în vederea unei sustenabilități garantabile.

Comunicarea este asigurată bilingv: limba română si limba maghiară.

Serviciul va fi complet funcțional din ziua de luni, 06 Aprilie 2020 ora 8.00 și vă sta la dispoziție zilnic, la 3 numere de telefon în rețeua de telefonie fixa: 0265-257057, 0265-255385, 0365-430519 sau 6 numere de telefonie mobilă: 0720-538198, 0720-538294, 0720-538362, 0720-538455, 0720-538549, 0720-538622, zilnic intre orele 8.00-16.00 initial, (posibil de extins în functie de nevoi intre orele 8.00-20.00)

Echipa Fundației Transilvană ALPHA: servim comunitatea!