Shopping City Târgu Mureș se deschide totuși pe 26 martie, a anunțat în urmă cu câteva minute conducerea centrului comercial. Suplimentar acestei decizii, au mai precizat câteva informații foarte importante:

Pentru alinierea cu directivele autoritatilor competente si protejarea clientilor si angajatilor, toate evenimentele prilejuite de inaugurarea centrului comercial (concerte, promoteri etc.) au fost anulate si vor avea loc doar in momentul in care conditiile de siguranta medicala le vor permite Centrul comercial va beneficia de procese mult mai frecvente de igienizare si dezinfectare, precum si de instalarea de dozatoare de substante dezinfectante, in zonele considerate sensibile: toalete, intrarile in mall, zona de restaurante si cafenele etc.

Redăm integral comunicatul oficial:

Shopping City Târgu Mureș aduce branduri internaționale și naționale noi, precum și primul hipermarket Carrefour din oraș. Mureșenii se vor bucura de cea mai modernă destinație de divertisment, cu cinematograf, zonă de restaurante și o terasă de 3000 mp.

Târgu Mureș, 11 martie – NEPI Rockcastle, liderul investițiilor imobiliare din Europa Centrală și de Est, anunță că Shopping City Târgu Mureș își așteaptă vizitatorii începând cu data de 26 martie, în locația din B-dul. 1 Decembrie 1918 nr. 242.

„Shopping City Târgu Mureș este un proiect complex, care generează valoare adăugată pentru comunitate și întreaga zonă. Ne dorim să oferim clienților noștri un spațiu cosmopolit pentru cumpărături și relaxare, aducând, în exclusivitate, branduri naționale și internaționale, dar și concepte inovatoare, cum ar fi terasa exterioară, unică în Târgu Mureș”, declară Dorinel Udma, Asset Manager, SC Târgu Mureș.

Destinație completă pentru întreaga familie…

Shopping City Târgu Mureș reprezintă cel mai important proiect inaugurat anul acesta în zonă: 40.000 de mp de retail, peste 130 de branduri, un etaj întreg dedicat petrecerii timpului liber și o terasă exterioară de 3.000 de mp.

Una dintre noutățile aduse de Shopping City Târgu Mureș este conceptul de Food Garden. Astfel, clienții se vor bucura de o ofertă extinsă de bucătării autohtone și internaționale, furnizate de branduri gastronomice premium, atât din regiune cât și din alte țări, într-un spațiu relaxat, plin de verdeață, în care predomină texturile naturale și de lemn.

Cu o capacitate de 550 de locuri, acesta este locul unde vizitatorii vor descoperi o ofertă modernă de fast food, în care vor regăsi operatori precum KFC, Spartan, Salad Box, Chopstix, Mesopotamia, Burger House, Cartofisserie, Pizza Bonita sau Noodle Pack, dar și o zonă de slow food, unde se vor putea relaxa la unul dintre restaurantele cu deschidere către terasa acoperită.

Amplasată la etaj, zona de entertainment va găzdui un cinematograf multiplex operat de Cineplexx România, un loc de joacă pentru copii, o zonă de jocuri arcade, un pub, un cazino, precum și o zonă de relaxare. Clienții vor descoperi și o terasă exterioară de 3.000 de mp, un spațiu unic în oraș, unde se pot relaxa într-un cadru natural plin de vegetație, la terasele cochete ale restaurantelor și cafenelelor și unde copiii se pot distra în locul de joacă de 500 mp, special amenajat pentru ei. Terasa exterioară va fi și locul în care evenimentele vor prinde viață, de la concerte la târguri sezoniere.

O altă premieră pentru Târgu Mureș este deschiderea hipermarketului Carrefour în interiorul centrului comercial, care îi așteaptă pe clienți cu o gamă largă de produse.

Pasionații de shopping se vor bucura și de prezența a peste 130 de branduri, naționale și internaționale, o mare parte în premieră în regiune, printre care:

Reserved, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, LC Waikiki, De Facto, Colin’s, Orsay, Bigotti, BSB, Tom Tailor, Kenvelo, CCC, Deichmann, Office Shoes, Benvenuti, Tezyo, Sephora, Douglas, Teilor, Exquisite, Splendor, Sevda, Sabrini, Gerovital, Yves Rocher, Meli Melo, Hervis, Intersport, Skechers, Sizeer, Sport Vision, Buzz, Noriel, SMYK, Pepco, Animax, eMAG, Flanco, DM, Book City, Nobila Casa, Sensiblu, Help Net, Orange, Vodafone, RCS&RDS, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, Starbucks și mulți alții.

Centrul comercial pune pe primul loc confortul clienților săi, astfel că este completat de o parcare compusă din 2 zone, cu o capacitate totală de 1.400 de locuri, ușor accesibilă atât din Bulevardul 1 Decembrie 1918, cât și din Calea Sighișoarei. Investiția NEPI Rockcastle în acest proiect a fost de 70 de milioane de euro.

MS / Foto: colaj