O compania de salubritate din România a suferit o pierdere de 131.000 de lei după ce a efectuat o plată către un bărbat, în loc de un furnizor de combustibil, iar persoana care s-a trezit cu banii în cont i-a retras de la bancomat. Întâmplarea a avut loc în 2017, iar Salubris a dat în judecată BRD și ING, băncile implicate în situație. În 2018 a pierdut procesul la Judecătorie, iar în ianuarie 2020 la Tribunal, conform digi24.ro

Angajații companiei de salubritatea doreau să achite contravaloarea unei cantități de combustibil, dar au introdus datele greșite ale beneficiarului, banii ajungând la un bărbat, iar acesta a retras suma de la diverse bancomate și a refuzat să o restituie.

În plângerea depusă, Salubris a acuzat banca proprie că „nu a verificat şi nu s-a sesizat cu privire la faptul că plata sumei s-a făcut într-un cont care nu aparţine respectivei societăţi comerciale, ci unei persoane fizice care a retras suma de bani de la unităţi ATM“. Băncile au refuzat să restituie banii, arătând că Salubris a greșit atunci când a indicat greşit contul bancar.

Sursa: digi24.ro / Foto: colaj