Retailerul eMag a înregistrat, de “Black Friday”, comenzi în valoare de peste 499 de milioane de lei şi mai mult de 10,8 milioane de vizite online, arată datele companiei, publicate sâmbătă.

În coşul de cumpărături al românilor, cu ocazia “Black Friday”, şi-au făcut loc: 147.000 de produse pentru casă, 100.000 de electrocasnice mici, 79.000 de produse pentru îngrijire personală, 67.000 de articole de fashion, 60.000 de televizoare, 49.000 de jucării, 48.000 de telefoane, 39.000 de anvelope, 24.000 de laptopuri şi 14.000 de aparate frigorifice.

Topul localităţilor reşedinţă de judeţ, după numărul de produse comandate, este condus de Cluj-Napoca, urmat de Bucureşti, Iaşi, Alba Iulia, Miercurea Ciuc, Sibiu, Braşov, Zalău, Timişoara şi Târgu-Mureş.

Conform eMag, comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul şi a conţinut 53 de articole, în timp ce comanda cea mai complexă a fost plătită tot online, prin card, şi a conţinut produse din 31 de categorii diferite, printre care articole de îngrijire locuinţă, electrocasnice mici, ustensile pentru bucătărie şi articole de voiaj.

Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei au fost: telefon mobil Samsung Galaxy A10, Dual Sim, 32GB (1.000 de bucăţi în 28 de secunde), televizor LED Smart Samsung, 108 cm, 43RU7172, 4K Ultra HD (1.000 de produse în 42 de secunde), laptop Lenovo Ideapad S145-15AST cu procesor AMDÂŽ A4 9125 până la 2.60 GHz, 15.6″, HD, 4GB, 128GB (527 de produse în 45 secunde), anvelopă de iarnă Tigar WINTER 185/65R15 88T (1.000 de produse în 55 secunde) şi televizor OLED Smart LG, 139 cm, 4K Ultra HD (251 produse în 62 secunde).

Reprezentanţii eMag estimau, înaintea demarării campaniei “Black Friday” din acest an, vânzări de peste 500 de milioane de lei, numărul produselor aflate în promoţie fiind de 3,5 milioane.