Va reamintim ca, la supermarket-ul Kaufland din municipiul Sighisoara, un muresean care a vrut sa achiztioneze produsul din imaginile de mai jos, a observat ca acesta este expirat de cateva saptamani. (Stire initiala, aici)

„Am fost la persoana de la informatii .. se uita la mine ca la urs! Am rugat sa trimita pe cineva acolo, deoarece sunt mai multe cutii. Din pacate, pana sa plec eu nu a fost nimeni la raionul de cafea. Dezamagitor, totusi este expirata de 3 saptamani si inca e la raft,” ne scrie cititorul, vizibil indignat.

Asa cum am promis, in urma sesizarii facute catre Kaufland Romania, revenim cu raspunsul remis de acestia. Au oferit si o recompensă materială, sub forma de “bon cadou în valoare de 10 lei” 😉 Si acesta, doar la nivel declarativ pana acum.

“Mulțumesc pentru mesajul dumneavoastră din data 01.11.2019.

Îmi pare rău pentru disconfortul creat. Vă asigur că am redirecționat aspectul sesizat în atenția conducerii magazinului pentru a lua măsurile care se impun. Se vor purta discuții cu angajații implicați direct în procesul de verificare a termenelor de valabilitate ale produselor, în ceea ce privește aplicarea procedurilor interne aferente. De asemenea, cadrele de conducere vor monitoriza procesul menționat pentru a ne asigura că nu vor mai exista abateri pe viitor.

În cazul în care nu ați primit bonul cadou în valoare de 10 lei, conform Promisiunii Prospețimii Kaufland, vă rog să îmi comunicați.

Vă mulțumesc pentru timpul acordat transmiterii acestui mesaj și îmi doresc ca astfel de situații să fie evitate în viitor.

Dacă aveţi alte întrebări cu privire la produsele sau serviciile Kaufland, atât eu cât și colegii mei vă rămânem la dispoziţie la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 (apelabil din reţelele Vodafone, Orange, Telekom, Upc România şi RCS&RDS) de luni până vineri între orele 8:0020:00 şi sâmbătă între orele 8:0017:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.” a transmis in urma cu putin timp Kaufland Romania.