Serviciul de Ambulanţă Judeţean Mureş cu sediul în Tg Mureş, str.Secuilor Martiri, nr. 16, conform Ordinului Ministerului Sănătății nr. 157/11.02.2019, organizează concurs/examen pentru ocuparea posturilor specifice din cadrul comitetului director de:

  • Director Medical
  • Director Economic
  • Director Tehnic
  • Asistent Sef

La concurs/examen  se pot înscrie candidaţii care îndeplinesc cumulativ criteriile generale şi specifice.

  1. Criterii generale comune pentru participare la concurs:
  • a)  au domiciliul stabil în România;
  • b) nu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • c)  au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • d)  nu au vârsta de pensionare, conform legii.
  1. Criteriile specifice  pentru participare la concurs:
  1. pentru directorul medical:
  •     – sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
  •      – sunt confirmați cel puțin medic specialist;
  •      – au minimum 3 ani vechime în specialitatea respectivă;
  •      – sunt absolvenți ai unui curs de perfecționare în domeniul managementului, organizat de o instituție acreditată, din țară sau străinătate, sau studii de masterat în domeniul management sanitar sau titlul de doctor în management;
  1. pentru directorul economic:
  •     – sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic;
  •     – au cel puțin 6 ani și 6 luni vechime în specialitatea studiilor;
  •     – dețin certificatul de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum și de cunoaștere a reglementărilor europene în domeniu;
  1. pentru directorul tehnic:
  •       – sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil tehnic;
  •       – au cel puțin 3 ani vechime în specialitatea studiilor;
  •      – sunt absolvenți ai unui curs de perfecționare în domeniul managementului, organizat de o instituție acreditată, din țară sau străinătate, sau studii de masterat în domeniul management sanitar sau titlul de doctor în management;
  1. pentru asistentul-șef:
  •      – sunt asistenți medicali generaliști principali;
  •     – au cel puțin 5 ani vechime ca asistent medical în servicii de ambulanță;
  •    – sunt absolvenți ai unui curs de perfecționare în domeniul managementului, organizat de o instituție acreditată, din țară sau străinătate, sau studii de masterat în domeniul management sanitar sau titlul de doctor în management.

 Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele documente:

  1. a) cererea de înscriere;
  2. b) copia actului de identitate conformă cu originalul;
  3. c) copia diplomei de licență sau de absolvire, după caz, conformă cu originalul;
  4. d) curriculum vitae;
  5. e) carnetul de muncă sau adeverința care atestă vechimea în gradul profesional sau în specialitatea studiilor, după caz, eliberată de Inspectoratul Teritorial de Muncă (REVISAL);
  6. f) cazierul judiciar;
  7. g) copii ale diplomelor de studii și alte acte care atestă efectuarea unor specializări, cursuri, stagii, competențe/atestate, adeverințe etc., în funcție de postul pentru care concurează, conforme cu originalul;
  8. h) declarația pe propria răspundere că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum este definită prin lege;
  9. i) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  10. j) proiectul de specialitate.

Actele solicitate vor fi prezentate şi în original în vederea verificãrii conformitãţii copiilor cu acestea.

Dosarele pentru înscriere la concurs se pot  depune zilnic între orele 10,00 –  14,00, la sediul SAJ Mureş din Tg Mureş, str.Secuilor Martir nr.16,  Compartiment R.U.N.O.S.

Ultima zi de depunere a dosarului pentru înscriere la concurs este data de  01.10.2019 ora 14,00.

 Relaţii suplimentare la telefon 0265 213061, avizier sau site-ul www.ambulantamures.ro.

Concursul/examenul cuprinde următoarele probe de evaluare:

  1. testul– grilă de verificare a cunştinţelor din legislaţia specifică postului;
  2. susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului;
  3. interviul de selecţie.

Locul desfăşurării probelor:

Sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Mures din Tg Mureş, str. Secuilor Martiri, nr.16, jud. Mureş.           

Calendarul de desfăşurare al concursului:

Concursul se desfăşoară la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Mureş, din Tg. Mureş, str. Secuilor Martiri , nr.16, astfel: 

  • 09.2019 – 01.10.2019 – Depunerea dosarelor
  • 10.2019 ora 10,00 – Selecţia dosarelor
  • 10.2019 până la ora 15,00 – Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor candidaţilor
  • 10.2019 până la ora 15,00 – Depunerea contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor
  • 10.2019 până la ora 12,00 – Soluţionarea şi afişarea contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor
  • 10.2019 ora 09,00 – Proba scrisă /test– grilă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului
  • 10.2019 până la ora 14,00 – Afişarea rezultatelor proba scrisă
  • 10.2019 până la ora 12,00 – Depunere contestaţii  cu privire la notarea probei scrise
  • 10.2019 până la ora 15,00 – Afişarea rezultate soluţionare contestaţii la proba scrisă
  • 10.2019 ora 09,00 – Susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului
  • 10.2019 până la ora 13,00 – Afişarea rezultatelor prezentare proiect de specialitate
  • 10.2019 până la ora 11,00 – Depunere contestaţii cu privire la notarea proiectului de specialitate
  • 10.2019 până la ora 15,00 – Afişarea rezultate soluţionare contestaţii la proba susţinerea proiectului de specialitate
  • 10.2019 ora 09,00 – Interviul de selecţie
  • 10.2019 până la ora 14,00 – Afişarea rezultatelor la interviul de selecţie
  • 10.2019 până la ora 10,00 – Afişarea rezultatului final
  • 10.2019 până la ora 10,00 – Depunerea contestaţii rezultat final
  • 10.2019 până la ora 13,00 – Afişarea rezultatelor soluţionare contestaţii rezultate finale
  • 10.2019 până la ora 15,00 – Afişare rezultate concurs – ADMIS/ RESPINS.