Update 1 decembrie 2020. Liviu Boar: “A Cthulhu Adventure a ajuns la 30.000 de unități vândute pe Steam. Mulțumim tuturor celor care ne-au susținut! Facem ceea ce ne place pentru a trăi datorită ție. 👊

Cred că ne-am descurcat foarte bine pentru un prim joc dezvoltat într-un gen de super nișă și, în timp ce următorul nostru joc va fi un pic mai popular și va avea o atmosferă ușor diferită, tot ce ți-a plăcut despre primul va fi acolo și altceva în plus. Adică, artă detaliată desenată manual, animație 2D detaliată, accent pe poveste și aromă locală și, uh, pisici.

De asemenea, 11% dintre cei care au cumpărat jocul au cumpărat și cartea de artă și coloana sonoră, ceea ce este puțin mai mult decât mă așteptam, iar oamenii par să-i aprecieze cu adevărat. ‘Grats lui Cami pentru livrarea unei astfel de coloane sonore atmosferice.

De asemenea, am terminat destul de mult cu toate recompensele fizice ale Kickstarter, iar experiența a fost atât de pozitivă încât suntem aproape siguri că vom merge și pe ruta de finanțare participativă pentru următorul nostru joc.

Probabil că lucrul meu preferat de citit în recenziile Steam este „cu adevărat curios despre ce vor face în continuare”. Abia așteptăm să afli. În curând ™.

Noroc!”


STIRE INITIALA – septembrie 2019: Liviu Boar este din Târgu-Mureș și a pus România pe harta gaming-ului cu jocul adventure Gibbous: A Cthulhu Adventure.

Alături de Cami Cuibuș și Campian Nicolae, Liviu a format un startup în interiorul firmei de IT Reea. Inițial, studioul a fost unul de animație apoi s-a transformat în unul de creare de jocuri.

Jocul pe care studioul din Târgu-Mureș la produs este unul de tip ”point-and-click adventure” care combină elemente din universurile gândite de George Lucas, HP Lovecraft sau Hithcock.

E povestea a trei personaje care se confruntă cu cultiști stranii, voodoo străvechi și chiar și Cthulhu, un demon antic.

Gibbous are peste 120.000 de cadre desenate individual și 15.000 de fișiere de sunet (voci sau efecte).

Lansarea a fost una de succes și jocul a stat timp de trei săptămâni pe secțiunea “new and trending”, iar asta a însemnat expunere și vânzări. În mai puțin de o lună, Stuck in the Attick a vândut peste 10.000 de unități pe Steam și GOG.

Jocul poate fi achiziționat la 20 de euro sau la 25 de euro în versiunea Deluxe.

Sursa: start-up.ro