Concesionările din ultimii opt ani au văduvit bugetul local cu peste 20 de milioane de lei. Conform votului de ieri din CL Tirgu Mures, parcările publice vor fi administrate DEFINITIV de către Primărie.

După ce, în luna octombrie a anului trecut, UDMR şi PNL au respins proiectul POL de revenire a parcărilor în administrarea Primăriei, în şedinţa Consiliului Local Târgu Mureş din luna martie 2019, ei au revenit la gânduri mai bune şi corecte. Încăpăţânarea noastră de a repune proiectul în dezbatere a dat roade, mai ales că aceşti consilieri ar fi putut fi acuzaţi de prejudicierea conştientă a bugetului local, se arata in comunicatul POL Tirgu Mures.

Despre cum şi de ce a fost văduvită Primăria de 20 de milioane de lei prin concesionarea parcărilor, puteţi afla amănunte aici. Pe scurt, în ultimii 8 ani, Primăria a încasat doar 500.000 de lei/an din concesionare, dar, în urma administrării TEMPORARE a parcărilor între iunie și decembrie 2018, deci doar în șase luni, s-au încasat 3.000.000 de lei.

În urma deciziei de ieri, parcările vor fi administrate de SC Administrator Imobile și Piețe SRL, o societatea aflată sub autoritatea Consiliului Local, care are codul CAEN necesar pentru această activitate, se mai precizeaza in comunicat.

Sursa: POL Tirgu Mures