Consiliul Județean Mureș organizează în data de 16 mai 2018 evenimentul ”Ziua Porților Deschise la Palatul Administrativ”.

Data de 16 mai a fost aleasă deoarece în această zi, în urmă cu 113 ani, consiliul local de la acea vreme aproba proiectul de hotărâre prin care se dădea girul construirii uneia dintre clădirile emblematice ale orașului Tîrgu-Mureș și a județului Mureș.

Evenimentul se adresează tuturor cetățenilor aceștia având posibilitatea de a se înscrie pentru turul Palatului până în 14 mai 2017. Înscrierile se pot face la adresele de e-mailvitelar.corina@cjmures.ro și lukacs.katalin@cjmures.ro sau la telefon: 0265 263211 int. 1286.

Cu prilejul evenimentului cetățenii vor avea posibilitatea să viziteze Palatul Administrativ și Turnul cu Ceas și vor primi informații legate de construirea și istoricul clădirii. De asemenea, se va prezenta, pe scurt, rolul și locul Consiliului Județean și a Instituției Prefectului în administrația publică locală.

Tururile de vizită vor fi organizate în limbile română și maghiară.

CJ Mures / Foto: colaj