Delgaz Grid a modernizat în acest an reţeaua de distribuţie a judeţului Mureş pe o lungime de 140 de kilometri

  • În 2017, E.ON Energie România a extins oferta de soluţii de energie la nivel naţional şi a devenit primul furnizor din România care are o secţiune dedicată pe eMAG;
  • O altă premieră o reprezintă platforma on line dedicată consumatorilor care doresc să se conecteze mai simplu la  sistemul de distribuţie gaze naturale şi energie electrică.

Investiţii semnificative pentru modernizarea reţelelor, dezvoltarea de soluţii şi produse pentru clienţi, digitalizare, intrarea pe piața E-Mobility şi implicarea în comunitate au fost direcţiile principale de acţiune ale companiile din Grupul E.ON din România în anul 2017.

Investiţii în modernizarea reţelei de gaze naturale

În judeţul Mureş în acest an au fost derulate mai multe proiecte care au constat în înlocuirea conductelor şi branşamentelor pe o lungime de circa 140 kilometri, suma totală investită fiind de aproape 14 milioane  lei. Investiţii semnificative au fost derulate în localităţile Voivodeni (18 km), Luduş ( peste 6 km), Dedrad (12 km), Cristeşti (7 km), Răzoare( 9 km), iar în localitatea Sânpaul a fost înlocuită întreaga reţea de distribuţie a gazelor naturale pe o lungime de 12 km.

Pentru anul 2018, în judeţul Mureş  Delgaz Grid şi-a propus proiecte de investiţii în valoare de 25 milioane lei. Investiţiile constau în modernizarea reţelei pe o lungime de 124  kilometri. Cele mai mari proiecte sunt programate în localităţile  Ogra (11 km), Fărăgău (11 km), Miheşu de Câmpie (14 km), Iclandu Mare (11 km), precum şi în oraşul Sovata (10 km).

Proiectul I Connect – premieră pentru companiile de distribuţie din România

Clienţii au la dispoziţie o platformă on line dedicată conectării la sistemul de distribuţie a gazelor naturale/energie electrică. Depunerea documentelor se face on line pe platforma https://acces.delgaz.ro/, iar clientul  poate afla în orice moment care este stadiul în care se află racordarea la sistemul de distribuţie.

E.ON intră pe piața E-Mobility

E.ON Energie România a instalat 7 staţii de încărcare a autovehiculelor electrice dintre care trei sunt funcţionale la sediile E.ON din Iaşi, Târgu Mureş şi Bucureşti, iar celelalte patru în Iaşi. Totodată, compania a început un program de completare a propriei flote cu maşini cu emisii zero, fiind achiziţionate  trei autovehicule electrice VW, dându-se astfel  un puternic semnal legat de preocupările sale privind reducerea poluării.

Alte 19 stații vor fi instalate de E.ON România în cadrul proiectului NEXT-E, realizat în parteneriat cu MOL România (21 stații).

E.ON şi eMAG – un parteneriat pentru „digitalizarea energiei”

O altă premieră a anului 2017 o reprezintă parteneriatul dintre E.ON şi eMAG prin intermediul căreia E.ON Energie România este primul furnizor de energie ce are o secţiune dedicată pe platforma emag.ro. Astfel, clienţii casnici se pot informa online cu privire la schimbarea furnizorului de energie electrică şi pot contracta energia de la distanţă.

Soluţii de eficienţă energetică

Clienții așteaptă soluții noi de energie inteligentă și acesta este răspunsul companiei E.ON care oferă servicii de consultanță în domeniul energiei, audit și servicii de management al energiei, precum și soluții de eficientizare energetică pentru clienții comerciali (de business) și municipalități. Compensarea energiei reactive, soluțiile inteligente de iluminat, soluțiile de cogenerare, soluțiile fotovoltaice la fața locului pentru clienții de business sunt acum în oferta noastră.

Compania oferă de asemenea o soluție completă de încălzire disponibilă pe bază de abonament, dispozitive pentru case inteligente şi pachete de asistenţă tehnică pentru instalaţiile de încălzire şi electricitate din locuinţe.

Clienţii casnici, tot mai interesaţi de pachete complete de servicii energetice

Pachetele de servicii E.ON Life Energy şi E.ON Express Energy  sunt produse dezvoltate şi îmbunătăţite de companie în acest an.

Ambele produse destinate consumatorilor casnici prevăd preţ fix şi garantat la energia electrică, servicii on line gratuite, respectiv consiliere şi montare rapidă a unei centralei termice în cazul E.ON Life Energy, respectiv asistenţă tehnică 24/7 pentru instalaţia electrică sau cea de încălzire pentru E.ON Express Energy.

E.ON Life sau E.ON ServExpress, precum şi platforma E.ON Myline sunt alte produse care asigură diverse servicii şi accesul rapid al fiecărui client la informaţiile proprii privind consumul de electricitate sau gaze naturale, facturare etc.

Responsabilitate socială

Începând cu anul 2005, E.ON România a susţinut cu circa 11,8 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială, acestea având aproximativ 280.000 de beneficiari.

Compania a susţinut şi în acest an proiecte consacrate precum „Cupa E.ON Kinder” sau „Dăruieşte Lumină”. În acest an, în cadrul  Proiectului „Dăruieşte Lumină” unul dintre cei 14 beneficiari este Centrul de îngrijire şi asistenţă din Reghin.

E.ON s-a implicat, totodată, în susţinerea unor evenimente culturale de anvergură ca TIFF, FITS şi SONORO. Anul acesta a debutat cu un proiect nou, compania sprijinind demersul Asociaţiei Resonnance România de a aduce muzica clasică în instituţii medicale şi de asistenţă socială. Au fost susţinute concerte în 4 instituţii din ţară, unul dintre acestea la Târgu Mureş.

E.ON România încurajează  voluntariatul, anual în medie peste 250 de angajaţi se implică în activităţi de sprijin a comunităţilor locale, contribuţia fiind de aproximativ 6.000 de ore de voluntariat.

E.ON România