Presedinte CJ Mures: “Nu exista niciun contract scris intre Consiliul Judetean Mures, RA Aeroportul Transilvania Tirgu Mures si vreo companie aeriana, care sa prevada reintoarcerea operarii prin curse regulate zilnice, in conditiile in care se va investi pentru reabilitarea pistei”.

Cu alte cuvinte, putem ramane si cu banii dati (circa 70 milioane de lei) si cu pista goala! De ce? Pentru ca nu exista niciun fel de strategie de viitor din partea celor care conduc destinele judetului. Este usor de imaginat ca – in cazul se tin de cuvant si termina lucrarea pana in toamna -, la finalizarea lucrarilor aeroportul devine operational, iar pana atunci se puteau demara procedurile de incheiere a contractelor de operare cu unele companii aeriene. Banuim ca ne vom afla in aceeasi situatie ca in cazul parcarilor, transportului in comun etc. Si in aceste cazuri ne-am trezit ca nu avem solutii doar la momentul expirarii contractelor. Stim ca problemele tin de doua conduceri diferite, judet si municipiu, dar sunt perfect asemanatoare din punct de vedere al managementului defectuos!

O stire aparuta in ziarul Punctul ne dadea sperante desarte: Compania Wizzair ar putea reveni pe aeroportul transilvania Tîrgu Mureş la toamnă, după o absenţă de un an. Acesta lucru ar fi posibil după ce Consiliul Judeţean (CJ) Mureş a aprobat în luna decembrie 2016 contractarea unui credit de 77 de milioane de lei pentru efectuarea lucrărilor de reparaţii pe pistă. „În următoarele luni o să ştim exact cine sunt câştigătorii licitaţiilor, şi pentru credit şi pentru lucrări. Pe partea de lucrări se lucrează la caietul de sarcini şi sper ca la sfârşitul lunii să publicăm anunţul în SEAP”, a declarat  preşedintele CJ Mureş Peter Frenec, citat de economica.net