NEPI Rockcastle va inaugura cel mai nou centru comercial din portofoliu, Shopping City Târgu-Mureș, în luna martie 2020, în urma unei investiții de 70 de milioane de euro.

„Acest proiect este unul dintre cele mai importante de pe agenda anului viitor, prioritare fiind respectarea deadline-ului, dar și a tuturor standardelor de calitate și siguranță. Ne dorim să le oferim românilor din nordul țării un centru comercial care să răspundă celor mai înalte exigențe, o politică după care ne ghidăm, de altfel, în toate proiectele pe care le dezvoltăm. Shopping City Târgu Mureș le va aduce mureșenilor, alături de opțiuni variate de cumpărături și petrecere a timpului liber și noi locuri de muncă, contribuind la dezvoltarea economică a regiunii de nord”, spune Alin Burlacu, Leasing Manager în cadrul NEPI Rockcastle.

În ceea ce privește stadiul închirierilor, peste 75% din suprafața mallului este deja ocupată, negocierile pentru restul spațiilor urmând să fie finalizate în foarte scurt timp.

Construit pe un teren de 12,5 hectare, noul mall va dispune de o suprafață închiriabilă de 40.000 de metri pătrați si va gazdui cele mai noi concepte ale brandurilor internaționale și naționale de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, înfrumusețare, articole sportive și pentru copii. Mai mult de 50% dintre magazinele ce vor fi inaugurate în mall vor reprezenta o noutate absolută pentru întreaga regiune. De altfel, peste 60% din suprafața noului mall va fi ocupată de magazine ancoră.

Tot la etaj, mureșenii vor avea acces la un cinema multiplex și la un loc de joacă cu o suprafață generoasă, de 500 mp.

Proiectul va fi completat cu o grădină pe acoperiș de aproximativ 3.500 mp care va deservi 4 restaurante și o panoramă unică asupra zonei istorice a orașului. Grădina de pe acoperiș își va surprinde vizitatorii cu evenimente pentru toate vârstele și astfel va deveni în cel mai scurt timp locul preferat de întâlnire al mureșenilor.

Sursa: economica.net