Anunțul a fost făcut de Mark Zuckerberg la conferința anuală organizată în Statele Unite…

În timpul conferinței, Mark Zuckerberg a dezvăluit planurile referitoare la cataloagele de produse, o funcție care le va permite oamenilor să vadă direct în aplicație ce produse ale brandurilor pe care le urmăresc sunt disponibile.

Potrivit companiei, această schimbare va avea un mare impact asupra micilor întreprinzători și a firmelor de dimensiuni mai reduse, care vor putea să interacționeze ușor cu publicul lor, prin intermediul platformei. „Cu ajutorul cataloagelor, afaceriștii își pot expune produsele, iar utilizatorii îi pot descoperi mai ușor”, a transmis Facebook printr-un comunicat de presă.

Aplicația WhatsApp Business a fost lansată în ianuarie 2018, iar Zuckerberg susține că în luna aprilie a aceluiași an ajunsese deja la 3 milioane de utilizatori, scriu cei de la Digital Information World.

Facebook a anunțat și planuri pentru lansarea unui kit de software development prin care să integreze autentificarea pe WhasApp în cuprinsul Account Kit. Acest lucru le va permite oamenilor să se înregistreze sau să se conecteze folosind doar numărul de telefon sau adresa de e-mail, fără să fie nevoie de parolă.

În plus, WhatsApp Portal le permite utilizatorilor să efectueze apeluri criptate prin intermediul aplicației, iar acum dezvoltatorii se gândesc la un sistem direct de plată, de la o persoană la alta, după un feedback pozitiv din partea a milioane de clienți din India.

Sursa: yoda.ro