Conform H.C.L. 111/26.04.2018, Asociațiile de proprietari care au în administrare parcările acoperite edificate de municipiu şi parcări acoperite acceptate, au obligaţia ca la finele anului 2018, să facă dovada folosirii sumelor încasate (celor10% din tarif).

În cazul ne-utilizării sumelor încasate (celor10% din tarif), asociatiile de proprietari vor face dovada existenţei acestora în contul asociaţiei, în caz contrar se va rezilia contractul de asociere astfel, parcările acoperite edificate de municipiu se vor repartiza altor asociaţii, iar parcări acoperite acceptate se vor demola.

Documentele justificative se vor depune la sediul Serviciul Public Administraţia Domeniului Public.

În acest context, Asociaţiile de proprietari, au obligaţia ca pînă la data de 01.03.2019, să facă dovada folosirii sumelor încasate (celor10% din tarif) pentru anul 2018.


Daca tot am publicat gratuit informatia de interes public, demonstrand inca o data ca nu e nevoie sa se plateasca sute de mii de euro din banii contribuabililor pentru anunturi de gen in presa, facem putin haz de necaz si va reamintim ca vorbim despre aceste parcari…

Iata si anuntul publicat pe siteul primariei…

Sursa: tirgumures.ro /  Foto: colaj