Vesti proaste referitoare la finalizarea lucrarilor si redeschiderea aeroportului Transilvania!

Daca vreti sa aflati cine sunt vinovatii…

Desi exprimata la modul „haz de necaz”, opinia celor de la Save Transylvania Airport este una corecta si reflecta intocmai situatia existenta. Nici nu se puteau exprima altfel in atare conditii si cu atata bataie de joc din partea autoritatilor catre mureseni. Infrastructura ZERO – Avem aeroport inchis de mai bine de un an de zile, contract reziliat si lucrari oprite la Centura Tirgu Mures. 


Acești Pic și Poc ai aviației mureșene fac tot posibilul să rămânem fără aeroport. După ce ne promiteau că vor finaliza în 108 de zile lucrările începute vineri, 13 octombrie 2017, și aduceau ca argument contractul cu penalități enorme pentru fiecare zi de întârziere pentru firma de construcții, acum, în ianuarie 2018 și-au schimbat discursul. Astfel, specialistul-jurist din fruntea Aeroportului, Peti Aviatorul a declarat că rezultatele investițiilor, respectiv creșterea traficului de pasageri, indiferent de data terminării lucrărilor, vor apărea doar în 2019 (!), fiindcă pornirea unei curse noi trebuie anunțată cu 6 luni înainte de zbor. Chiar așa, domnule Aviator? Și cine vă împiedică să lucrați de pe acum pentru rezultatele ce vor urma peste o jumătate de an??? De ce nu ați făcut nimic, și nu faceți nici acum pentru prelungirea pistei și pentru contractarea curselor???
https://kronika.ro/…/bmunkat-keresr-a-77-millio-lejes-hitel…

Celălalt mare ”aviator”, Einsteinul politicii mureșene, președintele căcăcioșilor UDMR-PSD-PNL din consiliul județean Mureș, o adunătură de incompetenți blegi, care nu au fost în stare de luarea unor hotărâri ferme pentru salvarea Aeroportului Transilvania, a făcut de asemenea niște declarații halucinante. Cel care trebuia să se asigure, că lucrările vor fi terminate în ianuarie 2018, acum ne dă explicații imbecile pentru întârzierile ce vor urma (!!!). ”Din păcate firma WizzAir nu ne-a contactat în momentul în care a introdus cursa Dortmund – Târgu Mureș pentru martie 2018. Nu avem nici o șansă, ca această cursă să fie operată. Am avut o toamna caldă și ploioasă, iar noroiul a îngreunat lucrările, nu s-a putut avansa conform graficului. În decembrie am aprobat sistarea lucrărilor din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile. Vom vedea la sfârșitul lunii ianuarie, dacă se va prelungi sistarea lucrărilor. La o lucrare atât de mare nu poți mobiliza atât de ușor sutele de utilaje și muncitori.” Nici vremea din octombrie-decembrie nu v-a convenit, domnule Einstein? Știm foarte bine, că până la mijlocul lunii ianuarie a fost o vreme de PRIMĂVARĂ, iar dacă lucrările s-ar fi continuat, așa cum ne-ați promis, ar fi rămas doar 15 zile până la finalizarea acestora. Dar nici vorbă de respectarea promisiunilor, nici vorbă de menținerea termenelor!

Firma de construcții trebuia să fie ȚINUTĂ pe șantier, cu toate utilajele necesare, așa cum ne-au promis autoritățile în momentul semnării contractului, și să facă pauze de maxim câteva zile NUMAI ATUNCI, când temperaturile scad mult sub zero grade. Dar nici vorbă de o asemenea organizare! Oamenii au plecat în concediu încă din 18 decembrie pentru cel puțin o lună și jumătate, renunțând definitiv la repornirea lucrărilor INDIFERENT DE VREMEA CE URMA SĂ FIE. Iar pentru asta și-au dat acordul atât Einstein ”aviatorul”, cât și căcăcioșii din consiliu. Cu asemenea ”șef de lucrări” cum să se mai termine vreodată reconstrucția pistei? Tot acest ”specialist al relativității” a mai declarat, că ”sunt optimist, că dacă vom termina reconstrucția pistei în primul semestru, vom avea curse încă din anul acesta. Vrem să facem legătura în primul rând cu București și Budapesta, și câteva curse charter.” Așadar, timpul inițial de 108 zile, prin formula E=mc2 a ajuns să fie aproape un an, iar cursele de odinioară s-au diminuat.
http://penzcsinalok.transindex.ro/…/20180118-mikorra-keszul…

Chiar nici o demisie, nici o demitere pe meleagurile mureșene, CHIAR NIMIC???

P.S. Ne cerem scuze, dar nu am fost în stare să traducem cele două interviuri la care ne-am referit, fiindcă ne-a fost FOARTE GREU chiar și să le CITIM. Sunt doar prostii și minciuni inventate de dragul circului ieftin. Sperăm totuși, că vor apărea odată ziariști (și) din presa de limba română, care vor TRAGE LA RĂSPUNDERE autoritățile marca Peter & Peti pentru eșecurile lor grave, inclusiv pentru ne-elucidarea cauzelor – dacă au fost – de pe vremea lui Dobre care au condus la situația de azi.

Sursa: preluare integrala Save Transylvania Airport / Foto: colaj