Amanari multe, fapte putine, zboruri zero… la Aeroportul Transilvania!

Update: 2 LUNI, atât am pierdut din cauza Consiliului Județean Mureș, care nu a fost în stare să realizeze caietul de sarcini fără greșeli pentru licitația reconstrucției pistei Aeroportului Transilvania. Documentul inițial era în pregătire încă din noiembrie 2016 și are data de 28 martie 2017 (textul marcat cu roșu), http://www.licitatia.ro/rk-suprafete-de-miscare-si-resa-inc… nu a fost întocmit corespunzător, nu a fost acceptat, iar acum s-a reîncărcat cel nou, corectat și completat (textul în negru) http://www.licitatia.ro/rk-suprafete-de-miscare-si-resa-inc… cu data de azi, 31 mai. Data licitației: 7 august. Această întârziere de peste două luni se datorează doar și numai Consiliului Județean Mureș. Cine și cum va răspunde pentru pagubele suferite de mureșeni din această cauză?

”PROFESIONALISMUL” CJ MUREȘ SE CONFIRMĂ DIN NOU, CU OCAZIA ÎNTOCMIRII CAIETULUI DE SARCINI pentru reconstrucția pistei Aeroportului Transilvania Tirgu Mures.

”Am pregătit caietul de sarcini acum o lună. L-am înaintat autorităților. Până acum ne-au cerut de cinci ori diferite lămuriri și completări. Sper că autoritățile vor termina șirul întrebărilor banale și se va lansa licitația”, a declarat Péter Ferenc, președintele Consiliului Județean Mureș, intr-un interviu acordat ziarului Nepujsag.

Domnule Președinte!

Dacă din banii contribuabililor ați comandat un caiet de sarcini care nu corespunde așteptărilor impuse de autorități, puteti să trageți la răspundere firma care a realizat documentul, iar dacă susțineți că a fost întocmit fără greșeli, să dați în judecată autoritățile care obstrucționează demararea lucrărilor.

E VORBA DE BANII MUREȘENILOR! CINE VA PLĂTI PENTRU ACEASTĂ NOUĂ ÎNTÂRZIERE DE PESTE O LUNĂ?

Sursa: Save Transylvania Airport